FUJI-FOTO Gdynia - zamówienia internetowe

Login

Regulamin

Definicje
---------
Regulamin – niniejszy regulamin
Wykonawca - FOTO FUJI Sylwester & Małecki z siedzibą w Gdyni, ul.3 Maja 20, telefon 58 661 16 76, adres e-mail studio@fotofuji.pl .
Produkty - rzeczy wykonywane przez Wykonawcę, zazwyczaj z wykorzystaniem zdjęć dostarczonych przez Klienta, takie jak odbitki zdjęć, zdjęcia identyfikacyjne, zdjęcia albumowe, indeksy zdjęć, albumy ze zdjęciami, foroprezenty, płyty CD lub DVD z nagranymi zdjęciami lub innymi danymi.
Program – program komputerowy, udostÄ™pniany przez WykonawcÄ™, sÅ‚użący do przyjmowania ZleceÅ„ od KlientÃÅ‚w
Klient – zamawiajÄ…cy u Wykonawcy wykonanie ProduktÃÅ‚w
Zlecenie - zamÃÅ‚wienie wykonania ProduktÃÅ‚w przygotowane przez Klienta w Programie, skÅ‚adajÄ…ce siÄ™ z plikÃÅ‚w zawierajÄ…cych zdjÄ™cia Klienta oraz informacji okreÅ›lajÄ…cych sposÃÅ‚b wykonania.
Dostarczyciel - dostarczajÄ…cy Produkty Klientowi


Postanowienia ogÃÅ‚lne
--------------------
Zlecenia przyjmowane i realizowane sÄ… na warunkach opisanych w Regulaminie.
ZÅ‚ożenie Zlecenia jest rÃÅ‚wnoznaczne z uznaniem oraz zaakceptowaniem Regulaminu.
Wszelkie zmiany warunkÃÅ‚w przyjmowania i realizacji ZleceÅ„ wymagajÄ… - pod rygorem nieważnoÅ›ci - pisemnego uzgodnienia pomiÄ™dzy Klientem a WykonawcÄ…, przed zÅ‚ożeniem Zlecenia.


Prawa autorskie
---------------
Klient jest zobowiÄ…zany zadbać o to by Zlecenia przesyÅ‚ane do Wykonawcy zawieraÅ‚y jedynie takie zdjÄ™cia do ktÃÅ‚rych ma On prawa autorskie.
Jeżeli wykonane przez WykonawcÄ™ Zlecenie naruszy prawa autorskie osÃÅ‚b trzecich, caÅ‚Ä… odpowiedzialność za to ponosi Klient. Jest On w takim wypadku zobowiÄ…zany do przejÄ™cia na Siebie wszelkich roszczeÅ„ osÃÅ‚b trzecich oraz do zwrotu ewntualnych kosztÃÅ‚w poniesionych przez WykonawcÄ™ w zwiÄ…zku z dochodzeniem prawnym.
Kategorycznie zabronione jest skÅ‚adanie ZleceÅ„ zawierajÄ…cych zdjÄ™cia o charakterze bezprawnym, naruszajÄ…cych w jakikolwiek sposÃÅ‚b obowiÄ…zujÄ…ce prawo, wzywajÄ…cych do nienawiÅ›ci rasowej, etnicznej, wyznaniowej, zawierajÄ…cych treÅ›ci pornograficzne, pochwalajÄ…cych faszyzm, nazizm, komunizm, propagujÄ…cych przemoc, obrażajÄ…cych uczucia religijne, naruszajÄ…cych prawa innych osÃÅ‚b, rozpowszechniajÄ…cych wizerunek osÃÅ‚b, ktÃÅ‚re nie wyraziÅ‚y zgody na rozpowszechnianie wizerunku.


Ceny
----
Ceny pokazywane w Programie zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich.
Ceną wiążącą jest cena podana w Programie w chwili składania Zlecenia.
Wykonawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach oferowanych ProduktÃÅ‚w, w cenach przesyÅ‚ek itd. oraz przeprowadzania i odwoÅ‚ywania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych.


Przetwarzanie danych osobowych
------------------------------
WpisujÄ…c swoje dane osobowe w Programie i przesyÅ‚ajÄ…c Zlecenie do Wykonawcy Klient wyraża zgodÄ™ na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie tych danych dla potrzeb realizacji Zlecenia. W szczegÃÅ‚lnoÅ›ci jest to zgoda na kontaktowanie siÄ™ Wykonawcy z Klientem, przesyÅ‚anie informacji o stanie realizacji Zlecenia oraz przesyÅ‚anie informacji handlowych i marketingowych.
Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do ochrony danych osobowych KlientÃÅ‚w zgodnie z ustawÄ… o ochronie danych osobowych.
Wykonawca doÅ‚oży wszelkich staraÅ„, aby zapewnić skutecznÄ… ochronÄ™ prywatnoÅ›ci KlientÃÅ‚w, nie bierze jednak odpowiedzialnoÅ›ci za zdarzenia losowe lub wynikajÄ…ce z umyÅ›lnych ingerencji osÃÅ‚b trzecich.


SzczegÃÅ‚Å‚owe warunki realizacji ZleceÅ„
-------------------------------------
Sprzedawca wystawia dokumenty sprzedaży - paragony fiskalne i faktury VAT.
W przypadku żadania faktury VAT klient jest zobowiązany podać NIP i wszystkie inne potrzebne informacje. Składając takie Zlecenie Klient upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.


Warunki dostawy
---------------
ZamÃÅ‚wione Produkty zostanÄ… dostarczone do Klienta w sposÃÅ‚b jaki wybraÅ‚ On przy skÅ‚adaniu Zlecenia w Programie.
Klient może odebrać Produkty bezpoÅ›rednio w kiosku, w jedym z punktÃÅ‚w odbioru WytwÃÅ‚rcy lub Produkty mogÄ… zostać dostarczone do Klienta przez pocztÄ™ lub firmÄ™ kurierskÄ….
WytwÃÅ‚rca zastrzega sobie prawo do udostÄ™pnienia tylko niektÃÅ‚rych sposobÃÅ‚w odbioru lub dostarczania ZleceÅ„.
OdbiÃÅ‚r ProduktÃÅ‚w bezpoÅ›rednio w kiosku należącym do WytwÃÅ‚rcy jest możliwy tylko wtedy, gdy kiosk wyposażony jest w urzÄ…dzenia konieczne do wykonania ProduktÃÅ‚w (drukarka zdjÄ™ciowa, napÄ™d umożliwiajÄ…cy zapis danych na CD lub DVD itp.) i Klient wybierze dla swojego Zlecenia termin wykonania [nazwa terminu np. "Natychmiastowy"].
Koszty dostarczania ProduktÃÅ‚w poprzez pocztÄ™ lub firmÄ™ kurierskÄ… ponosi Klient. Program podaje orientacyjne koszty dostarczenia dotyczÄ…ce typowych przesyÅ‚ek. W przypadku wiÄ™kszych ZleceÅ„ Wykonawca zastrzega sobie prawo do dostarczenia ich w kilku przesyÅ‚kach, po uprzednim uzgodnieniu takiej wysyÅ‚ki z Klientem. ZwiÄ™kszone na skutek tego koszty przesyÅ‚ki pokrywane sÄ… przez Klienta.
Produkty dostarczane są na adres podany przy składaniu Zlecenia.
Nie wysyłamy zleceń poza terytorium Polski.
W przypadku odbioru ProduktÃÅ‚w we wskazanym punkcie Wykonawcy Klient powinien być przygotowany na okazanie dowodu tożsamoÅ›ci, wydruku potwierdzenia zÅ‚ożenia Zlecenia lub co najmniej podanie jego numeru i daty.


Sposoby zapłaty
---------------
Klient może wybrać preferowany sposÃÅ‚b zapÅ‚aty za Zlecenie w Programie.
W ogÃÅ‚lnym przypadku zapÅ‚aty za Produkty można dokonać gotÃÅ‚wkÄ… w kiosku, przedpÅ‚aconÄ… kartÄ… czipowÄ… w kiosku, przelewem elektronicznym lub kartÄ… kretytowÄ… poprzez serwis Platnosci.pl, u kasjera przy odbiorze Zlecenia w jedym z punktÃÅ‚w WytwÃÅ‚rcy oraz przy odbiorze u pracownika poczty lub kuriera.
WytwÃÅ‚rca zastrzega sobie prawo do udostÄ™pnienia tylko niektÃÅ‚rych sposobÃÅ‚w zapÅ‚aty za Zlecenia.
ZapÅ‚ata gotÃÅ‚wkÄ… lub przedpÅ‚aconÄ… kartÄ… czipowÄ… w kiosku możliwa jest tylko wtedy, gdy kiosk wyposażony jest w urzadzenia do przyjmowania monet lub banknotÃÅ‚w lub czytnik kart czipowych.
ZapÅ‚ata za Produkty przy odbiorze u pracownika poczty lub kuriera wiąże siÄ™ z koniecznioÅ›ciÄ… doliczenia dopÅ‚aty "za pobranie". W programie pokazywana jest orientacyjna wartość tej dopÅ‚aty. W przypadku gdy rzeczywista wartość dopÅ‚aty za pobranie przekroczy wartość podanÄ… przez program WytwÃÅ‚rca skontaktuje siÄ™ z Klientem w celu uzyskania akceptacji dla nowej wartoÅ›ci dopÅ‚aty.


Zasady dokonywania pÅ‚atnoÅ›ci przez KlientÃÅ‚w za poÅ›rednictwem Systemu Platnosci.pl
---------------------------------------------------------------------------------
PÅ‚atnoÅ›ci za poÅ›rednictwem Systemu Platnosci.pl mogÄ… dokonywać wyÅ‚Ä…cznie osoby uprawnione do posÅ‚ugiwania siÄ™ danym instrumentem, w oparciu o ktÃÅ‚ry nastÄ™puje realizacja pÅ‚atnoÅ›ci, w szczegÃÅ‚lnoÅ›ci danÄ… kartÄ… pÅ‚atniczÄ… może posÅ‚ugiwać siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie jej uprawniony posiadacz. Wykryte przypadki nadużyć bÄ™dÄ… zgÅ‚aszane bezpoÅ›rednio do wÅ‚aÅ›ciwych wydziaÅ‚ÃÅ‚w Policji.

WytwÃÅ‚rca w swoim Programie udostÄ™pnia Klientom odpowiedni formularz transakcji. Dane z formularza sÄ… automatycznie przekazywane do Partnera Systemu Platnosci.pl za poÅ›rednictwem Systemu Platnosci.pl. Przez Partnera Systemu Platnosci.pl rozumie siÄ™ tu [Nazwa firmy]

Klient, po zatwierdzeniu formularza transakcji w Programie WytwÃÅ‚rcy i wybraniu formy pÅ‚atnoÅ›ci za poÅ›rednictwem Systemu Platnosci.pl, jest automatycznie przekierowywany odpowiednio: w przypadku pÅ‚atnoÅ›ci dokonywanych przy użyciu karty pÅ‚atniczej – na stronÄ™ internetowÄ… Partnera Systemu Platnosci.pl bÄ™dÄ…cego centrum autoryzacyjno-rozliczeniowym, w przypadku pÅ‚atnoÅ›ci w drodze przelewu internetowego – na stronÄ™ internetowÄ… Partnera Systemu Platnosci.pl bÄ™dÄ…cego bankiem, a w przypadku pÅ‚atnoÅ›ci w drodze przelewu tradycyjnego – na stronÄ™ internetowÄ… Serwisu Platnosci.pl.

W celu dokonania płatności Klient powinien potwierdzić dokonanie płatności na stronach internetowych odpowiedniego Partnera Systemu Platnosci.pl zgodnie z zasadami określonymi przez tego Partnera. W przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian w formularzu płatności udostępnionym na tych stornach i automatycznie uzupełnionym przez System Platnosci.pl, płatność może nie zostać zrealizowana.


Czas realizacji Zlecenia
------------------------
Czas realizacji Zlecenia wynika z terminu wybranego przez Klienta w Programie podczas tworzenia Zlecenia.
W Programie pokazywana jest informacja o szacowanym czasie realizacji Zlecenia. Czas realizacji jest czasem upÅ‚ywajÄ…cym od rozpoczÄ™cia procedury realizacji do chwili przekazania ProduktÃÅ‚w do odbioru. Nie obejmuje czasu potrzebnego na dostarczenie ProduktÃÅ‚w do klienta za pomocÄ… np. przesyÅ‚ki pocztowej.
Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy zawiniony przez pocztę lub firmę kurierską;
Przy zleceniach o wartości powyżej [wartość Zlecenia np "100zł"] i sposobie zapłaty poprzez płatność internetową za moment rozpoczęcia procedury realizacji Zlecenia przyjmuje się moment otrzymania potwierdzenia o dokonaniu przelewu.
Przy wszystkich innych Zleceniach za moment rozpoczÄ™cia procedury realizacji Zlecenia przyjmuje siÄ™ moment przesÅ‚ania Zlecenia do WytwÃÅ‚rcy.
W przypadku wystąpienia wątpliwości dotyczących Zlecenia lub okoliczności uniemożliwiających całkowitą lub częściową realizację złożonego Zlecenia, Wykonawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji. O zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta. W takim przypadku za moment rozpoczęcia procedury realizacji Zlecenia przyjmuje się moment wyjaśnienia wszystkich wątpliwości.
Przez przekazanie ProduktÃÅ‚w do odbioru rozumie siÄ™ wysÅ‚anie zamÃÅ‚wionych ProduktÃÅ‚w pocztÄ…, bÄ…dź dostarczenie ich do punktu w ktÃÅ‚rym Klient odbierze je osobiÅ›cie.


Przechowywanie ZleceÅ„ i ProduktÃÅ‚w
---------------------------------
Wykonawca zastrzega sobie prawo do przechowywania ZleceÅ„ KlientÃÅ‚w przez pewien czas po ich zÅ‚ożeniu i wykonaniu, gÅ‚ÃÅ‚wnie w celu wyjaÅ›nienia ewentualnych reklamacji.
Zlecenia przechowywane są przez Wykonawcę przez 3 miesiące od daty ich złożenia. Po tym czasie wszystkie informacje o Zleceniu oraz pliki ze zdjęciami Klienta zawarte w Zleceniu zostaną skasowane.
Produkty, ktÃÅ‚re nie zostaÅ‚y odebrane przez Klienta lub ktÃÅ‚rych mimo usilnych staraÅ„ nie udaÅ‚o siÄ™ dostarczyć do Klienta bÄ™dÄ… przechowywame przez WykonawcÄ™ przez 3 miesiÄ…ce od daty zÅ‚ożenia Zlecenia. Po tym czasie nie podlegajÄ… obowiÄ…zkowi ich dalszego przechowywania.


Reklamacje
----------
Podstawą do reklamacji mogą być jedynie wady techniczne powstałe przy wykonywaniu Produktu
Sprzedawca dołoży starań, aby odwzorowanie barw na zdjęciach Klienta było jak najbardziej naturalne. Nie może jednak gwarantować, że barwy te będą w 100% zgodne z barwami wyświetlanymi na ekranie komputera lub kiosku. W związku z tym reklamacje odwzorowania barw wynikające z gustu i upodobań Klienta nie będą uwzględniane.
Wady wynikające ze złej jakości zdjęć w plikach dostarczonych w Zleceniu lub ich zbyt małej rozdzielczości nie podlegają reklamacji.
W przypadku przesyÅ‚ek pocztowych, jeÅ›li opakowanie jest uszkodzone, należy w obecnoÅ›ci pracownika poczty sporzÄ…dzić protokÃÅ‚Å‚ szkody nie przyjmujÄ…c przesyÅ‚ki. PrzyjÄ™cie przesyÅ‚ki przez Klienta oznacza brak zastrzeżeÅ„ co do transportu.
W momencie odbioru ProduktÃÅ‚w Klient powinien sprawdzić, czy ilość i rodzaj dostarczonych ProduktÃÅ‚w zgadza siÄ™ z jego Zleceniem oraz czy zdjÄ™cia nadrukowane na Produktach pochodzÄ… z jego Zlecenia.
W przypadku wykrycia rozbieżnoÅ›ci powinien zostać sporzÄ…dzony protokÃÅ‚Å‚ rozbieżanoÅ›ci. ProtokÃÅ‚Å‚ ten powinien zostać podpisany przez Dostarczyciela i Klienta. ProtokÃÅ‚Å‚ powinien zostać sporzÄ…dzony co najmniej w 2 kopiach; dla Klienta i dla Wykonawcy.
W przypadku, gdy zdjÄ™cia na Produktach nie pochodzÄ… ze Zlecenia Klienta powinien On odmÃÅ‚wić przyjÄ™cia ProduktÃÅ‚w. Produkty takie powinny zostać zwrÃÅ‚cone do Wykonawcy.
W przypadku braku protokoÅ‚u rozbieżnoÅ›ci reklamacje dotyczÄ…ce iloÅ›ci i rodzaju dostarczonych ProduktÃÅ‚w nie bÄ™dÄ… uwzglÄ™dniane.
Reklamacje dotyczÄ…ce innych rzeczy niż wymienione wczeÅ›niej mogÄ… być zgÅ‚aszane najpÃłźniej 14 dni od daty odebrania ProduktÃÅ‚w przez Klienta.
W przypadku zastrzeżeÅ„ do wykonanych ProduktÃÅ‚w Klient powinien przesÅ‚ać lub dostarczyć do Wykonawcy dokÅ‚adny opis zastrzeżeÅ„, reklamowane produkty oraz dowÃÅ‚d sprzedaży lub potwierdzenie zÅ‚ożenia zlecenia. Powinien też skontaktować siÄ™ z WykonawcÄ… by sprawdzić czy Ten ma jeszcze źrÃÅ‚dÅ‚owe pliki ze zdjÄ™ciami ze Zlecenia Klienta. W razie ich braku powinien przesÅ‚ać lub dostarczyc do Wykonawcy dodatkowo pÅ‚ytÄ™ CD lub DVD lub inny noÅ›nik zawierajÄ…cy pliki ze zdjÄ™ciami użytymi do realizacji reklamowanego Zlecenia.
Reklamowane Produkty Klient przesyła do Wykonawcy na własny koszt.
W przypadku uzasadnionych reklamacji Wykonawca postara siÄ™ dostarczyć Produkt peÅ‚nowartoÅ›ciowy, a jeÅ›li nie bÄ™dzie to możliwe, zwrÃÅ‚ci zapÅ‚aconÄ… kwotÄ™. Klient otrzyma rÃÅ‚wnież zwrot kosztÃÅ‚w przesyÅ‚ki reklamowanych ProduktÃÅ‚w. Dalsze roszczenia sÄ… wykluczone.
W przypadku nieuwzględnionej reklamacji wszelkie koszty pokrywa Klient. W takim przypadku reklamowane Produkty zostaną odesłane do Klienta na jego koszt.


Odpowiedzialność
-----------------
Roszczenia odszkodowawcze ograniczają się jedynie do wypadku dopuszczenia się przez Wykonawcę naruszenia zasad niniejszego regulaminu przez rażące niedbalstwo.
Wysokość odszkodowania nie może jednak w żadnym wypadku przekroczyć kosztÃÅ‚w zwiÄ…zanych z przesÅ‚aniem zamÃÅ‚wienia.
Wykonawca nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za osprzÄ™t zwiÄ…zany z przesÅ‚aniem zamÃÅ‚wienia, niezależny od Wykonawcy.
W przypadku nie dostarczenia przez WykonawcÄ™ zrealizowanego zlecenia pod wskazany adres, Wykonawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do powtÃÅ‚rnej usÅ‚ugi zastÄ™pczej na podstawie ponownie przesÅ‚anych danych przez Klienta.
Innych odszkodowań nie udzielamy.
Wykonawca zastrzega sobie możliwość czasowego wyłączenia serwisu w celu konserwowania sprzętu.
W przypadku wystÄ…pienia opÃłźnienia w wykonaniu usÅ‚ugi, Klient może odstÄ…pić od udzielonego Wykonawcy wczeÅ›niej zlecenia dopiero po upÅ‚ywie ustalonego przez Klienta, a nie dotrzymanego przez WykonawcÄ™ terminu dodatkowego. Termin ten jednak nie może być krÃÅ‚tszy od minimalnego terminu odpowiadajÄ…cego danej usÅ‚udze. Wszelkie inne roszczenia zwiÄ…zane z opÃłźnieniem realizacji zlecenia, a w szczegÃÅ‚lnoÅ›ci roszczenia odszkodowawcze sÄ… wykluczone. W przypadku wÄ…tpliwoÅ›ci Wykonawca zastrzega sobie prawo - poprzez kontakt z Klientem, do weryfikacji każdorazowo zÅ‚ożonego zlecenia - o ile uzna to za stosowne.
Wykonawca zastrzega sobie prawo do odstÄ…pienia od realizacji kolejnych zamÃÅ‚wieÅ„ zÅ‚ożonych przez Klienta zwracajÄ…cego zamÃÅ‚wienie bez podania przyczyn.


OdstÄ…pienie od umowy
---------------------
ZamÃÅ‚wienia z formÄ… odbioru osobistego sÄ… od razu po zÅ‚ożeniu przekazywane do realizacji. Nie mogÄ… być anulowane.
ZamÃÅ‚wienia opÅ‚acane z gÃÅ‚ry mogÄ… być anulowane tylko do momentu zapÅ‚acenia za nie.
Z uwagi na fakt, że zÅ‚ożone przez klienta zamÃÅ‚wienie jest Å›ciÅ›le zwiÄ…zane z jego osobÄ…, po przyjÄ™ciu zamÃÅ‚wienia do realizacji nie przysÅ‚uguje mu prawo do odstÄ…pienia od umowy bez podania ważnej przyczyny.
W przypadku dużej wartoÅ›ci zamÃÅ‚wieÅ„, Laboratorium skontaktuje siÄ™ z zamawiajÄ…cym celem potwierdzenia zamÃÅ‚wienia. Laboratorium przyÅ‚oży wszelkich staraÅ„ aby utrzymać jak najwyższÄ… jakość odbitek i oferowanych usÅ‚ug . PrzesÅ‚anie prawidÅ‚owo wypeÅ‚nionego zlecenia i przyjÄ™cie go przez laboratorium jest rÃÅ‚wnoznaczne z zawarciem umowy jednorazowego zlecenia pomiÄ™dzy ZlecajÄ…cym a Laboratorium.


Przyjęcie i wysyłka zleceń
--------------------------
Warunkiem realizacji zlecenia jest prawidłowe rozliczenie poprzednich zleceń Użytkownika, zakończonych zapłatą za wykonane usługi. Użytkownik otrzyma list elektroniczny e-mail wysłany na adres podany przez państwa z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia a następnie ponownego e-maila z informacją wykonania zdjęć.
Za opÃłźnienia w dostawie wynikajÄ…ce z winy firm kurierskich, nie ponosimy odpowiedzialnoÅ›ci.




© FUJI-FOTO Gdynia, studio@fotofuji.pl, +48 58 66 11 676

Powered by diPhoto.eu